Izdelava spletnih strani

10 kritičnih sekund

Samo toliko je potrebno, da ujamete in zadržite uporabnikovo pozornost, ko ta enkrat obišče vašo spletno stran. Prvi vtis je pomemben, še posebej na internetu. Navsezadnje, ne pravimo zastonj, da po njem “brskamo”.

Internetni obiskovalci so muhasti in če je vaša spletna stran bolj podobna boljšemu trgu, kot profesionalni ustanovi, obstaja velika verjetnost, da jo zapustijo v nekaj sekundah. Študije so pokazale, da po preteku dodatnih 20 sekund, verjetnost, da stran zapustijo, začne upadati. Ima vaše spletno mesto vse, kar je potrebno, da pritegne popolno pozornost?

Izdelava spletnih strani

Proces

Oblikovanje

Na temelju analize bomo pripravili grafične predloge, vaša naloga, upamo, da ne pretežka, pa bo izbrati vam najljubšo.

 

Razvoj

Tu vaša izbrana grafična predloga pričenja dobivati življenje. Pripravili bomo potrebne funkcionalnosti in poskrbeli za podrobnosti vsake posamezne strani.

Popravki

Povsem običajno je, da izdelavi sledijo manjše spremembe in popravki. Barvne korekcije, dodatne tipografije in slikovni material so del procesa, ki omogočajo rezultat, ukrojen po vaših željah in poslovnih potrebah.

Testiranje

Skupaj bomo preverili, da vse deluje, kot je potrebno. Testirali bomo funkcionalnosti, združljivost z brskalniki in različnimi napravami.

Zagon

Vaša spletna stran je pripravljena, da jo objavimo na svetovnem spletu. Čestitamo!

SEO optimizacija 

Preprosto povedano: spletne strani morajo vsebinsko, tehnično in varnostno ustrezati spletnim iskalnikom. Tako jih bodo ti glede na iskane besede uvrščali med zadetke na prvih straneh, ne da bi nam bilo treba za to plačevati. Lastnik spletne strani tako doseže maksimalno vidnost v rezultatih, imenovanih tudi naravni ali organski.

Da bi lahko ustvarili dobro strategijo optimizacije za iskalnike, je potrebno razumevanje delovanja iskalnikov v celoti. Slednji imajo specifične zahteve glede organizacije, označevanja in povezovanja spletnih strani. Če jih te izpolnjujejo, bodo indeksirane, ocenjene in prikazane v zadetkih za določeno iskano ključno besedo. Na katerem mestu se bo stran izpisala, pa je odvisno od številnih dejavnikov. Pri tem pomembno vlogo igrata originalnost vsebine in pravilna struktura. Ko se posvečamo tem platem spletne strani, govorimo o optimizaciji spletnega mesta (on-site SEO).

Obstaja tudi optimizacija izven spletnega mesta (off-site SEO), kjer Google in ostali iskalniki skušajo ugotoviti, kako verodostojna ali ustrezna je spletna stran v primerjavi z drugimi. Pogosteje, ko se naslov določene spletne strani in povezave nanjo pojavljajo v zapisih drugih spletnih strani, še posebej, če gre za prav tako ugledne strani, bolj priljubljena in verodostojna je tudi pri iskalnikih.